2011年7月29日金曜日

Color Combos Galore #202

こんにちは☆
ColorCombosGalore#202をUPします。

Hi ;-)
I created a layout of CCG#202.
Here is a ColorCombos.


And...Here is my layout.



I love this color combinations with impressive!
I used "wood grain" paper and alphabet chipboard for this time.
Misting(light green and the dark green) for the left upper part of the layout.
Red is one of my favorite colors, I was able to make it smoothly.(It usually takes too much time, lol.)

今回の印象的な色合い、大好きです~(^O^)赤は昔から大好きな色なのです。
木目を使うとのことだったので、パターンペーパーとタイトルのチップボードは木目がらのものを使いました。木目・・・とても好きなハズなのに在庫をあさってみたら意外と手持ちが少なかった!(><)そんなわけでお題なのにとても控えめです(^^;)

左上にはうすいグリーンと濃いグリーンの2色のミストを使いました。
赤にはなんとなくメタルパーツを合わせたくなります。
Dustyのチップボードも使いました。

ぜひぜひチャレンジしてみてくださいね。読んでくださりありがとうございました☆
Thanks for looking ;-)

1 件のコメント: